فرگه، فریدریش لودویگ گوتلوب (Friedrich Ludwig Gottlob Frege، 1925-1848 م) فیلسوف ریاضی و منطق‌دان آلمانی است. او از پایه‌گذاران منطق جدید یعنی منطق غیرارسطویی به‌شمار می‌آید. فرگه در نظریۀ منطق متغیرها به اصول ریاضیات و رابطۀ میان ریاضیات و منطق پرداخته است. نتایج دستاوردهای فرگه تأثیری عمیق بر فلسفۀ جدید گذاشته است.

کاربر گرامی
می‌دانید که فرهنگنامۀ کودکان و نوجوانان برآمده از شورای کتاب کودک است. شورای کتاب کودک مؤسسه‌ای مردم نهاد است که نزدیک به 60 سال است که به فعالیت‌های فرهنگی و مردمی مشغول است.
شورا و فرهنگنامه در تمامی سال‌های حیات خود بدون هیچ بودجه و حمایت مالی دولتی و یا خصوصی فقط با حمایت‌های علاقه‌مندان و فرهنگ دوستان، ادامۀ کار داده است.
نسخۀ مجازی فرهنگنامه کودکان و نوجوانان قدمی دیگر در ادامۀ فعالیت‌های این نهاد است که قرار بر آن داشتیم تا به صورت رایگان در اختیار کودکان و نوجوانان سرزمینمان قرار گیرد. امکان دیگری نداشتیم تا برای رسیدن به آن لحظه از حمایت شما در خرید مقالات در نسخۀ مجازی برخوردار شویم.
با عضویت در سایت فرهنگنامۀ کودکان و نوجوانان، و خرید حمایتی بسته‌های مقالات، به انتشار فرهنگنامۀ کودکان و نوجوانان کمک کنید.

کاربر عزیز، برای مشاهده محتوای این مدخل، باید در حساب کاربری خود وارد شوید و مدخل را خریداری کنید.

مبلغ قابل پرداخت: 4,000 تومان

خرید آنلاین


نکته مهم:
با خرید این مدخل دسترسی آن برای شخص شما باز خواهد شد. برای رعایت نمودن قانون کپی رایت از انتشار محتوای این صفحه جدا خودداری فرمایید. مدخل های خریداری شده در حساب کاربری شما قابل مشاهده میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.