شب رونمایی از نسخه مجازی فرهنگنامه کودکان و نوجوانان

ششصد و بیست و یکمین شب از شب‌های بخارا اختصاص یافته است به رونمایی از نسخۀ مجازی فرهنگنامۀ کودکان و نوجوانان. این جلسه در ساعت پنج بعدازظهر شنبه بیست و نهم آبان‌ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی پخش می‌شود.
فرهنگنامه کودکان و نوجوانان، نخستین دایرةالمعارف عمومی نوشته‌شده به زبان فارسی همراه با تصاویر برای کودکان و نوجوانان است که با دیدگاهی علمی و با تکیه بر فرهنگ ایران تهیه شده است.
باعث خشنودی است پس از انتشار مجلدات یکم تا بیستم فرهنگنامۀ کودکان و نوجوانان، امروز نسخۀ مجازی فرهنگنامۀ کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود.
این نسخه حاصل کار گروهی دست‌اندرکاران فرهنگنامۀ کودکان و نوجوانان و شرکت تهیه و نشر فرهنگنامۀ کودکان و نوجوانان است، که اینک در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
به این نسخه از فرهنگنامه، به آدرس
https://www.farhangnameh.com/madkhal
در فضای مجازی می‌توانید دسترسی پیدا کنید.
در این جلسه نوش‌آفرین انصاری، ایران گرگین، سیدصادق سجادی، پروین فخاری‌نیا، علیرضا میرفخرایی، نصرالله افاضل، محمدعلی منصوری و علی دهباشی درباره وجوه گوناگون این فرهنگنامه و چگونگی تهیه و تدوین آن خواهند پرداخت.
شب رونمایی از نسخه مجازی فرهنگنامه کودکان و نوجوانان در نشانی‌های زیر پخش می‌شود:
instagram.com/bukharamag
telegram.me/bukharamag
aparat.com/bukharamag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.