پروین فخاری­نیا همکار فرهنگنامه­ای ما در سفر ودیدار از استرالیا، شهر بریزبین درمیان گروهی از ایرانیان مقیم استان کوئینزلند، به معرفی فرهنگنامه پرداخت.

فخاری نیا نخست از طریق رادیو همراه (برنامه فرهنگی گروهی از جوانان بریزبین) برای ایرانیان مقیم استان صحبت کرد. سپس بعد از ۳روز در میان یک گروه ۲۵ نفری از علاقه­مندان به ایران و فرهنگ ایرانی به کمک ۱۳ جلد فرهنگنامه، پوستر­ و تاشوهای ترویج خانواده که در دسترس بود و کتابهای نگاهی به سی سال فعالیت فرهنگنامه کودکان و نوجوانان، جوردیگر باید دید، کبوترسفید فرهنگنامه و سی دی معرفی فرهنگنامه که به منظور ترویج همراه داشت، فرهنگنامه و شورای کتاب کودک را به دهها نفر شناساند.فرهنگنامه، این اثرملی با ارزش، مانند همیشه، پس از تورق، توجه و تحسین جمعی را برانگیخت و همگان را شوق زده کرد. فخاری­نیا چنین بیان کرد:

حیفم آمد که چنین اثر با ارزشی، با همت والای گروه بزرگی پدید می­آید و شما ایرانیان خارج از کشور آن را نشناسید، نداشته باشید واستفاده نکنید. امکان مصاحبه رادیویی و جمع کردن دوستان ایرانی را، اعضای خانواده برزو صدقی نژاد( همکار فرهنگنامه) و الهام کیوانی پدید آوردند، تا در شناساندن و ترویج استفاده از فرهنگنامه سهمی ادا کنند. کتاب مرجعی که در بسیاری موارد، برای ایرانیان خارج از کشور مورد نیاز و پاسخگوی پرسشهای بسیاری درباره ایران و جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.