فران قره چاللو

اواسط مهرماه سفری به استانهای غربی کشور پیش آمد. من و همکارم خانم فرخنده کوکبی (از اعضای گروه ترویج فرهنگنامه) عضو فعالیتهای فرهنگی یک فرهنگسرا هستیم و در این سفر با اعضای دیگر فرهنگسرا همراه بودیم. ما اعضای گروه ترویج فرهنگنامه همواره و به هر مناسبت به معرفی فرهنگنامه به جمعی که همراه آنها هستیم فکر می کنیم.

می دانستم که اعضای فرهنگسرا در سفرهای قبلی با فرهنگنامه آشنا شده اند این بار به فکر افتادم که آن دسته از مقاله های فرهنگنامه را که در آن می توان از مسیر سفر و دیدنیهای آن اطلاعات در دست داشت جستجو کنم و این جستجو به پیدا کردن تعداد 8 مقاله منجر شد از جمله : مقاله های آذربایجان،آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تبریز، ساموئل خاچیکیان، شیخ محمد خیابانی، خاقانی شروانی، حیدر عمو اوغلی.

پیش از سفر این مقاله ها را در 3 نسخه کپی کردم و در سفر به همراه داشتم و در فرصت مناسب آنها را در اتوبوس در اختیار همسفران گذاشتم. آدرس دقیق مقاله ها در فرهنگنامه کودکان و نوجوانان با جلد و صفحه مسخص و آدرس سایت فرهنگنامه در همه صفحات نوشته نشده بود. همسفران از این مطالب استقبال بسیار کردند و بار دیگرفرهنگنامه این اثر با ارزش را که به درد همه کس و همه جا می خورد تحسین کردند و از پدید آورندگان و مروجان آن تشکر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.